به نام خدا
فقط صبر باید داشته باشین و اینکه فرزندتون آمادگی داشته باشه
اگه سوال جزئی در این مورد داشتی بگو من از خواهرم بپرسم و بشما بگم
خواهرم میگفت من بعد دو سالگی تادو یا سه ماه اول رو با مای بیبی اموزش دادم، میگفت اولش هر نیم ساعت میبردم دستشویی و دوبارع مای بیبی رو میبستم،،همین جوری ادامه دادم تا ب جیش و دستشویی عادت کنه،اگه ی وقت خراب کاری هم میکرد مای بیبی داشته ک جایی نجس نشه،،، البته درسته ک چسب مای بیبی بعد چند بار باز و بسته کردن خراب میشه اونم از چسب پنج سانتی استفاده کن،،، با همین روش کم کم از پوشک بگیر، راستی اگه شبا جاشو خیس نمیکنه اصلا مای بیبی نکن، فقط شب قبل خواب و بلا فاصله بعد از بیدار شدن حتما ببر دستشویی بعد مای بیبی کن، اینا تجربه خواهرمه بهت گفتم، دختر من هنوز ۱ سالشه و اگه خدا بخواد بعد دو سالگی از این تجربه ها برای دخترم استفاده کنم
مشکل منم هست
سه سال به بعد، من فقط روز اول اذیت شدم از فرداش دیگه مشکلی نبود
طبق تجربه خودم من موقعه ایی که رستا خودشو خیس میکرد اصلا دعواش نمیکردم داد نمیزدم به جاش میگفتم عیب نداره دختر قشنگم یادت رفت اینبار دقت کن یادت نره کلا دوسه بار خودشو خیس کرد بعدش خودش یاد گرفت البته اینم بگم هر نیم ساعت بردم دستشویی گفتم دست شویی کنی جایزه داری بعد یه چیز بهش میدادم شکلاتی پاستیلی چیزی
من فقط میگم آمادگی بچه مهمه و بس
منم موندم از کجا و چجوری شروع کنم خیلی میترسم از این مرحله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.