دلیل انقباض چی میتونه باشه؟؟؟

۲ پاسخ

سر‌ویکسم ۳۳

سرویکس پایین و زایمان زودرس
ب دکترت بگو
شیاف پروژسترون استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی 👧 مامان نی نی 👧 هفته سی‌وهفتم بارداری