۲ پاسخ

من با قطره چكون ميدم

من تو شیشه نخورد کردم تو استکان هم میخوره هم دستمال میزارم زیرش نریزه روش

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی