😂😐این چهسوالیه .بوسیدن صورتنوزاد کلن اشتباهه هرکسی باشه ولی مریض باشه یا صورتش کثیف باشه بدتر
ببین اشکال که خب نداره
ولی آنقدر چند روز پیش خونمون بودن بچه ی منو بوس کردن از فرداش بد مریض شد اصلا حال نداره حتی صداش در نمیاد گریه کنه
بخواطر همین دیگ نمیزارم بوس کنن
چون حتی اگه مریض باشن هم بوس میکنن اهمیت نمیدن
دستش اتفاقا بدتره چون بچه مدام دستشو میزاره دهنش آلودگی باشه وارد بدنش میشه دیگ
بگو پاشو بوس کنید 😅
کلا ک بوسیدن نوزاد اشتباهه ولی گهگایی من اجازه میدم ببوسن
از لحاظ بهداشتی نباید ببوسن نوزاد رو چون بدنشون ضعیفه زود مریض میشن بچه ها ولی از لحاظ دیگه نه چه ایرادی داشته باشه
بله ایراد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.