قرص اهن اسهال میاره؟
کسی میدونه⛔

تصویر
۱۰ پاسخ

معمولا اهن یبوست کیاره

من میخورم یبوست میشم

منم باهاش یبوست میگیرم

این قرصه‌خوبه

من اسهال نمیشم ولی شکمم خوب کار میکنه

اینو من میخورم خوبه نه اسهال نه یبوست
دکتر گفت برا معده های حساس و کسایی یبوست میگیرن خوبه

ن معمولا یبوست میده

من میخورم یبوست شدید میگیرم

اره من شبا قبل خواب میخورم
صبح پامیشم شکمم شل میشه
به دکتر گفتم گفت خوبه بهتر از اینه یبوست بگیری 😁

به من که همیشه ییوست میده

سوال های مرتبط

مامان عشق باباش🩷🌱 مامان عشق باباش🩷🌱 هفته هجدهم بارداری