مامانا وازلین بچه برند آرام خوبه؟

۳ پاسخ

من ویکر میزنم عالیه راضیم..وازلین کلاچیزخاصی نیست که بگی کدوم برندخوبه بزن ببین پاش قرمزنمیشه خوبه دیگه

من بی بی لند گرفتم تعریفشو زیاد شنیدم

فیروز عالیه آرام‌نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۲ ماهگی