خانم هایی که پسر باردار هستین چه علائمی داشتین

۱۵ پاسخ

میگن اگه علایمت با بارداری قبلی یکی باشه جنسیت متفاوته
اما اگه علایمت فرق کنه جنسیت همون اولیه
این ۶۰ درصد درسته

سلام عزیزان من امروز ۱۳هفته با ۱روز هستم انتی رفتم بهم ضربان قلب جنین گفته ۱۶۷هستش دختر یا پسر کسی میدونه بهم بگه

من حالت تهوع صبحگاهی نداشتم تو طول بارداری هم کلن سه یا چهار بار بالا آوردم ویارمم شوری و ترشیجات بود از اول بارداری هم حالم خوب بوده تا الان

من حالت تهوع نداشتم ولی کلا بی اشتها بودم بدنم جوش ریز زده بود موهایه صورتم یه هو شدید زیاد شده بودنفخ سوزش سردر شیرین نمیخوردم بیشتر ترش و شور خیلی خیلی سردم میشد پاهام خیلی سخت گرم میشد

تهوع داشتم ماه های اول تقریبا زیاد بود .هوس خیار و نمک اوایل داشتم .ولی ب علايم نیس من از روی علائم ب دختر میخورد

ویار ترشی و شوریی
کاا از گوشت اینا زده شده بودم فقط با اش موندم و فقط میخوابیدم

ترشی دوست داشتم تهوع شدید داشتم و پرخاشگر بودم

هبچ علائمی نداشتم
فقط اوایل نفخ داشتمو زیاد میخوابیدم

علائمم دقیقا مثه پسرم بود
حتی ntهم گف پسر ولی آتومالی دختره

حالت تهوع زیاد داشتم یعنی نمیتونستم غذا بخورم پوستم سفید موهام چرب صورتمم پر جوش شکم روبه پایین و تیز😂🙃همین

صورتم به شدت جوش زد
ویار ترشی و شوری داشتم
تهوع خیلی شدیدی داشتم
بالا نیاوردم
بزور غذا میخوردم
به شدت ریزش مو گرفتم

اصلا ب علائم نیست من همه طبق علائمم میکفتن پسره بچم
و حتی انتی هم گفت پسر ولی دختر بود

علائم دختر ولی پسر صورتم لک زده چونم جوش درمیارم شکمم تیز نشده پهن شده کاملا برعکس همه اطرافیان علائم ربطی نداره

والا منم علائمم با پسر متفاوت بود دقیقا شبیه مامانم سر خودم.. ولی انتی احتمال پسر داد شوکه شدم

من علائمام کلا با پسر اولم فرق داشت ک همش میگفتم دختره واقعا شوکه شدم فک نمیکردم پسرباشه

سوال های مرتبط