۲ پاسخ

اره خوبه مث دختر من دور سرش چنده؟

اره بنظرم رشدش خوب بوده ماشالله

سوال های مرتبط

مامان نویان و‌ اروند مامان نویان و‌ اروند ۱۴ ماهگی
مامان اقا علی مامان اقا علی ۱ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی