بین سرلاک ها کدوم طعمش از همه بهتره

۷ پاسخ

فقط صبحانه گاهی هم عصرا

۲۵۰

من تاحالا حریره بادام و گندم موز گرفتم حریره خیلی خوب بود ولی گندم موز یه بوی بدی میده درسته بچم میخوره ولی من بدم اومد😐

حریره بادوم

من برا دخترم برنجی خریدم دوس نداره
اصلا کلا چیزای شیرین دوس نداره نمیدونم چکار کنم
فقط یه مقدار سوپ میخوره

دخترم گندم و خرما رو دوست داره
اما گندم و موز رو دوست نداشت

از نظر من گندم و خرما
گندم سیب خریدم اصلا دوس نداره

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان امیرعطا مامان امیرعطا ۱۰ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان مامان... صبا مامان مامان... صبا ۱۷ ماهگی