اینم اولین فرنی پسرم😍😍

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم نوشتم چقد درست کنی که انقد زیاد نشه

نوش جونش

نوش گیانی

پس چرا واسه من‌انقدر رقیق نمیشه .واسه من شبیه شیر برنج میشه شیرم‌میریزم که رقیقش کنم..من از دیروز شروع کردم

نوش جونش😘

مبارکه نوش جانش

زیاد نیست

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی
مامان میلان مامان میلان ۱ سالگی
مامان Hesam مامان Hesam ۱۱ ماهگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی