اینم فرنی پسرم میخواد بخوره

تصویر
۶ پاسخ

دستورشو میزاری

چجوری درست کردی

اره من خیلی کمااچند تا دونه شکر میندازم میخوره

نوش جانش
همه ی اینو میخوره؟
من نمیدونم چرا پسرم بیشتراز۲،۳قاشق چای خوری نمیخوره کلا🤦🏻‍♀️

نوش جونش
من دیروز چیزی پیدا نکردم فرنی با خرما درست کردم خیلی خوشش اومد دوسش داشت

نوش جانش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لپ لپی🤭 مامان لپ لپی🤭 ۱۱ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۱ سالگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۸ ماهگی