فرنی خرما
فکنم پسرم میخواد خودش بخوره😅

تصویر
۶ پاسخ

من فرنی خرما درست میکنم اولش سفت و قوام داره یکم میگذره ابکی میشه چرا؟

زیاد به کوچولوت نده خرما گرمی واسه پسر زیاد خوب نی در هفته دو بار

از چند وقتی خرما باید بدیم دختر من داره میره تو 7 ماه
بعد خرما باید تست بشه ؟؟

نشسته؟

نوش جونش
دختر من خرما متنفره

عزیزم چجوری درست کردی

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان ایلماه و آریا مامان ایلماه و آریا ۱۴ ماهگی