علاعم حاملگی خارج از رحم چجوریه 🥺مقعد چجوری درد میکنه یا تیر میکشه؟

۳ پاسخ

بتا رو تكرار نكردى فاطمه؟

مهم نیست بتای اولیه چنده مهم اینه هر چهل و هشت ساعت دو برابر بشه

بتا کم میره بالا درد داری خونریزی داری درد کتف و ران هم میگن داری من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتین و ماهلین مامان آرتین و ماهلین هفته نهم بارداری