۱ پاسخ

سلام خانم ها ببخشید من قرص لویتود میخوردم یکماه تنبلی تخمدان دارم یک روز مانده به پری اما هیچ علائمی ندارم این ماه رابطه بدون پیشگیری داشتم احتمال بارداری هست

سوال های مرتبط

مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی