سلام خانوما کسی ازین پماد استفاده میکنه

تصویر
۶ پاسخ

آره منم استفاده میکنم

منم الان زدم انقد لبه های بیرونیم میخاره و خاروندمش بدبخت شدن

بله عزیزم برای خارش و سوزشه
میزنی انگار آب رو آتیشه

روزی دوباراطراف واژن

اره من اوایل بارداری دکتر بهم داد برای عفونت

من استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان هلنا و شاهان مامان هلنا و شاهان روزهای ابتدایی تولد