خانوما کسی ازین قرص استفاده کرده

تصویر
۱۰ پاسخ

آره برای نفخ و دلپیچه هست
اون اوایل خیلی دلپیچه داشتم دکترم داد ولی گفت هروقت خیلی شدید شد بخور

من استفاده کردم

آره عزیزم دکترم ب من داده

اره عزیزم من عفونت ادراری داشتم دکترم بهم داد ۳تا دونه خوردم بعد دکترم قطعش کرد

ب من داده برای انقباض

واسه دل درد

اسهال داشتنی میدادن ازاین

قرص هیوسین برای دل درد و دل پیچه است

مال چیه

آره من استفاده کردم برای دل درد و دل پیچه ست

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان هلنا و شاهان مامان هلنا و شاهان روزهای ابتدایی تولد