کسی ازین قرص مصرف کرده؟؟؟قرص آهنه دیگه؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

منم ازین میخورم عالیه

اره من میخورم قرص اهنه

دکترم همین نوشت برام خیلی قرص خوبیه

اره منم استفاده کردم ولی خب جوابگو نبود برام دکتر فروفوت گاین رو بهم داد که قوی تره

آره من میخورم

اره اهنه

آره اهنه
برا منم از همینه

سوال های مرتبط

مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد