کسی قرص نیفیدیپین مصرف کرده یا میکنه؟

۸ پاسخ

نیفیدیپین چطوری پیداکردی توروخداکمکم کن

ببین گلم من هم در پریودی داشتم هم انقباض
هر ۸ ساعت نصف میخورم

منم چند روزه دارم میخورم،هر ۱۲ ساعت نصف،
برای انقباض

کمتر میکنه

من از ۲۲ هفته

انقباض و درد دارم
خوبه خداروشکر البته شیاف و دوفامد هم دارم

من ایزوپرین میخورم مثل همون نیفدیپینه

من میخورم چطور ؟

سوال های مرتبط

مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی