کسی ازین قرص امگا۳ مصرف می‌کنه توبارداری

تصویر
۳ پاسخ

من از همین میخورم بدون جیوه هست روی جعبش زده

بله منم هفته ای دوبار گفتن بخورم

بله من 8 ماهه یک روز در میان میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی