۷ پاسخ

منم همینو میخورم

اخه من ویتامین د پایینی داشتم

د۳ اشتباه زد د۴😂😂😂😂😂

من دیگه د۴ رو با فولیک اسید رو حذف کرد اونا رو داد

وای بعد از شام

از ان تی تا آنومالی کلسیم ک میخوردم همین چیزا رو داشت کارتونش ک ای شکلی نبود اسمشم نمیدونم یادم نیست

من بون آرکو میخورم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی