۱۲ پاسخ

این قرصو دکترت نوشته ؟نسخشو میتونی بفرستی ؟

منم همینو میخورم نیمساعت قبل از خواب

منم ازین میخورم گلم

منم ازین میخورم

منم روزی ۱دونه از این میخورم

برای من کلسیم و منیزیم هستش، ویتامین d3هم داره

منم از همین میخورم

من دکترم نوشته خارجیه کلا رنگش طلاییه

از این میخورم

من مدل بارویتال میخورم اینه

تصویر

از این میخورم

من از این میخورم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی