خانوما کسی ازین قرص استفاده میکنه

تصویر
۵ پاسخ

اره برا منم همینه خیلی خوبه

لره من یه روز دوتا از این میخورم ویتامین د و امگا ۳ نمیخورم یه روز اینو نمیخورم به جاش ویتامین دی و امگا ۳ میخورم

آره من استفاده میکنم

بله من استفاده میکنم

اره مولتی ویتامین قبلیم این بود چرا زده ناهار؟ب من گفته بود بعد صبحانه

سوال های مرتبط

مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری