۸ پاسخ

اگه کم بوده با ادرار بوده بهش میگن پریودی نوزادی رفع میشه

اکه پیپی نبوده که پریود نوزادی دختره

اکه تو پی پی خون بوده حساسیته ،

اکه شیر خودتو میدی ، لبنیات نخور

شاید حساسیت به پروتیین کاوی داره

نگران نباش طبیعیه
حواست باشه‌دوبارع نبینی

شایدم حساسیت باشه

مال پسر منم بود
دکتر گف از چندتا چیز میشه
تغییرات هورمونی مادر
گرمای زیاد ک کلیه آب دفع می‌کنه
زیاد نپوشونش

سوال های مرتبط

مامان حَبه قَــــــند🩵🐣 مامان حَبه قَــــــند🩵🐣 ۱۴ ماهگی