چیا تاالان برای نینی هاتون گرفتید عکس بدید ذوق کنیممم

تصویر
۱۶ پاسخ

من اینارو گرفتم البته از مشهد گرفتم به حرم زدم تبرک کردم اول که بدنیا اومد تنش کنم🥹

تصویر

اینو واسه گل پسرم خریدمم

تصویر

این لباسش رو خیلی دوست دارم

تصویر

همین پتو😂😍

تصویر

من هنوز هیچی نگرفتم تا انشاالله ۳۰هفته میخرم🥲😂

من فعلا فقط یدونه پستونک و 3 دست جوراب

اینارو فقط گرفتم

تصویر

قشنگن

من دو دست لباس دخترونه ولی سونو جنسیتشو ندید🥴

ایشالله بسلامتی‌تنش کنی گلم😍🤲🙏

هیچی نخریدم...میخام ان تی برم مطمعن شم بچم سالمه..همش استرس دارم😢

من هنوز جنسیتش صددرصد نشده خداکنه امروز میرم سونو بگه دق کردم

منم خریدا خونه مامانمه

مبارکش باشه🤩 تو تاپیکام گذاشتم

خریدام خونه مامانمه🥲🥲🥲🥲

مبارکش باشه انشالله بسلامتی بغل بگیریش

سوال های مرتبط

مامان Arvin🐣🩵👼 مامان Arvin🐣🩵👼 روزهای ابتدایی تولد