۶ پاسخ

مبارک عزیزم

خیلی خوبه هم سرگرمشون میکنه هم تودستشونه نمیتونن بندازن زمین🤣🙌دخترمن بیشتر بعنوان اسباب بازی بازیش میده کمتر میخوره🥴😂

انگار دوس داره🤪

تصویر

مبارکش باشه❤️
پسر من با همینم باز دستاشو مشت میکرد، دستاشو بیشتر میخورد🤣

میخوره😅منم خریدم

چ نازه پیج نداره؟

سوال های مرتبط

مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان هامین👼💙 مامان هامین👼💙 ۷ ماهگی
مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی