بچه ها کی اینجا انوکسا و اسپرین استفاده میکنه؟

۶ پاسخ

منم میزنم

من هر دو 😞

منم هردوشو استفاده میکنم چون ی سقط داشتم و غلظت خون دارم

آسپرین میخورم چون قبلا سقط داشتم

من عزیزم

نوکسا؟

سوال های مرتبط

دوباره مامان دوباره مامان قصد بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری