مامانا من چرا نی نیم رو حس نمیکنم
دلم گرفته 🥺🥺🥺

۳ پاسخ

من 21 هفتم تازه 2 هفته میفهمم زود عزیزم میاد همچین لگد میزنه عشق کنی تا 4 صبح مث من چشات باز بمونه😂😂😂

دلت نگیره هنوز خیلی مونده تا حسش کنی عزیزم

هنوز خیلی زوده الان حسش نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝐚𝐲𝐡𝐚𝐧👶🏻 مامان 𝐚𝐲𝐡𝐚𝐧👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عدس و لپه🩵💙 مامان عدس و لپه🩵💙 هفته بیست‌وسوم بارداری