استرس دارم میترسم نی نیم قلبش تشکیل نشه 🥺🥺🥺

۵ پاسخ

یاسین بخون برا قلبش مامانی
برا منم دعا کنید🥲

عزیزم فکر منفی نکن
به جاش آب انار بخور
به بخور
بادوم درختی بخور
سوره یاسین بخون برای تشکیل قلبش

این فکرای بیخود نکن توکل کن به خدا

ایشالله خیره مثبت فکر کن

عزیزم فقط توکل کن به خدا ایمانت رو قوی کن و فقط بسپار دست خدا فکرای منفی هم نکن خدا کریمه تشکيل میشه شک نکن☺️

سوال های مرتبط

مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری