۸ پاسخ

نه عزیزم من دیروز واسه دختر آبجیم گرفتم مارک مای بی بی 380

کاش منم برم از الان بخرم
تا بدنیا بیاد گرونتر میشه

فکر کنین روزی صد باید بدیم که بچمون تر بزنه توش😅 با پول پوشکش کنیم ارزون ترمیشه

دختر منم هفته ای یه بسته سایز۵ استفاده می‌کنه🫠
هانیز همون ۳۶۷ فعلاً
ولی گرون میشه صددرصد

پس قدیما چه جوری بدون پوشک بچه بزرگ‌میکردن بخدا خودمون زندگی رو سخت کردیم این پوشکام کلی درد ومرض وعوارض دارن واسه همینه این همه نازایی ومریضی دیگه زیاد شده قدیما از کهنه استفاده میکردن واسه بچه ولی الان همه اینقدر راحت طلب شدیم نمیتونیم استفاده کنیم

مگ دخترتو نگرفتی از پوشک

خوب جرات میکنین بچه میارین تو این گرونی

وای خدایاااا ،، من اخرین بار پسرم دو سالش بود ۲۰۰ تومنی می‌خریدیم خیلی سختمون بود میگفتیم گرونه ...الان چیییییی😩😩

سوال های مرتبط