۳ پاسخ

من که بچه هامو به صبش حموم میکردم .بعدم مادرم یه روز درمیون حموم میکرد با خنکی تا بچه زردیش بالا نره .نافشم فک کنم شیش روزه میشدن می‌افتادن.شمارو دیگه نمیدونم

من بچه هامو ۳ روزگی میبرم

چرا هیچ‌مشکلی نداره
فقط بعد نافشو خشک کن که زودتر بیفته

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی