۳ پاسخ

من یه دوره دادم عالی بود ولی تموم ک شد دوباره گرفتم دیگ تاثیرشو از دست داد برا یه دوره خوبه بنظرم

من میدم به دخترم، خداروشکر خیلی کمتر بالا میاره و عوارضیم نداشته

من همچنان میدم اره بهتر شده. نه چ عوارضی

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان گلی خانوم مامان گلی خانوم ۱۷ ماهگی
مامان 🩵amirabbas🧸 مامان 🩵amirabbas🧸 ۱۶ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی