۳ پاسخ

یخ نکردی اگر هفتت بالاتر بود ممکن بود انقباض یاشه اما هفتت پایینه استراحت کن و نه خیلی زیاد اما کمی خودتو گرم نگه دار اما گرمای زیادم خوب نیست حد تعادل

طبیعی هست تو بارداری آدم خیلی دردهای عجیب و غریب میگیره

احتمالا سردت شده قلنج کردی یه چادر بپیچون دور شکمت

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری