کیا یه هفته به موعدشون هست؟ علاعم‌چی دارید؟ تست نزدید؟

۸ پاسخ

من 8روز مونده به موعدم.فقط دردسینه شدید و پای چپم وزانوم خیلی درد میکنه

من یک هفته مونده تا موعد
از ۵ روز پیش تا الان زیر شکمم درد میگیره مثل روزای اول پریود
نفخ شدید هم دارم

من دوروز موندە پادرد پریودی دارم ترشح زیاد بە نظرم پریود میشم تستم نزدم و نمیزنم فعلا

من پنج روز به موعدم
تست گرفتم منفی بود

منم ۶ روز مونده
کمردرد دارم فعلا با سنگین شده سینه هام
درد پهلو سمت راست
فعلا ایناست ولی هنوز تست نزدم میترسم منفی باشع

۶ روز اره هاله داشت صبر میکنم تا موعد که دوباره بزنم

من ۶روز مونده به موعدم
گرفتگی تخمدان و بیحالی دارم مثل قبل پریود.
فقط سینم درد نمیکنه که امیدوارم کرده.
تست که زوده 🥲منفی ناراحتم میکنه

من شش روز به موعدم
نه نزدم هنوز

سوال های مرتبط

کونی گزارش زد؟؟ کونی گزارش زد؟؟ قصد بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرم 💙 مامان گل پسرم 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
یا ضامن اهو یا ضامن اهو قصد بارداری