خانوما کسی بلده تفسیر کنه

تصویر
۴ پاسخ

قند تا93 خوبه.100بالاست.
دوهفته رعایت کن چیزای شیرین شکر و قند نون لواش و کیک و بستنی کمتر استفاده کن.آزمایش بعدی خوب بشه

کمی هم عفونت ادراری هست

اینم صفحه دوم..

تصویر

قند ناشتات بالاست رعایت کن من ۱۰۱ بود قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان آرمیس مامان آرمیس ۱۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان نی نی❤️🌼🌱 مامان نی نی❤️🌼🌱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد