عدد بتا ۱۱۱۵،۱۴ بعد از ۸ روز تاخیری در پریودی خوبه؟

۶ پاسخ

رفتی دکتر برات آزمایش نوشت؟؟
یا خودت رفتی

چطور صبر کردییی

خوبه.

بله عزیزم
مثبته مثبته

خوبه عزیزم

مبارکت باشه عزیزم چرااینقد صبر کردی بعد رفتی آزمایش خدایی چه صبری داری

سوال های مرتبط

مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا مامان لنا هفته هشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دهم بارداری
مامان جوجه 🐣💓 مامان جوجه 🐣💓 هفته نوزدهم بارداری