سلام خانما کسی هست بع بچش شربت راسیب بده

۳ پاسخ

عزیزم فک نکنم برا بچه این سنی خوب باشه چون من خودم خوردمش خیلی منگ میکنه ادم رو ولی اشتها خخیلی زیاد میشه

میگن بچه رو پرخاشگر می‌کنه

خیلی دیدم مادرا اینجا میگن بچه رو پرخاشگر و عصبی میکنه و خوب نیست
دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان زهرااااا مامان زهرااااا ۱ سالگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱ سالگی