۴ پاسخ

دکترت آپدیت نیس
عوضش کن

داروخونه ب ما نداد دکتر نوشت یدونه داد گفت باید تهران ثبت نام بشه. تایید بشه هرماه دکتر نسخه کنه بعد ما بگیرم

عزیزم آلفامینو زو چمع کردن بخاطر باکتری که داشت استاندارد پزشکا نیس نده

اینو که گفتن نباید بدید

سوال های مرتبط

مامان 💫mah man🌜👶🏻 مامان 💫mah man🌜👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی