۳ پاسخ

اگه شیرخشک میدی شاید نمیسازه اگه شیرخودتو میدی تا هفت بار طبیعیه البته اگه وزنش رو به رشد باشه

طبیعیه کلا نی نی ها مثل بلبل میمونن😍😂
تا شیر خوردن همونو پس میدن درجا

طبیعیه، یا شکمشون کار نمیکنه یا یهو در روز چندبارررر
من پرسیدم از متخصص اطفال گفت خوبه اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان هنا خانم مامان هنا خانم ۴ ماهگی