توی سه ماه دوم بارداری دندون میکشن؟خیلی دردمیکنه

۳ پاسخ

اره عزیزم من بچه اولم ۸هفته عصب کشی کردم البته کسی قبولم نمیکرد چون درد داشتم مجبور شدن بعدی هم ۱۵هفته

ای خواهر من آنقدر درد دندون کشیدم رفتم درست کردم اما بعد موردشون افتاد اگه میتونی با اسپره یا آموکسی سیلین دوم بیار بعد برو پیش یه دکتر خوب چون اینایی که برای بارداری انجام میدن نو پا هستن اصلا کارشون خوب نیست ..‌‌

اره انجام میدن ۴ ماه ب بعد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان ریحانه💓🎀 مامان ریحانه💓🎀 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری