علائم رفلاکس چیه؟

۱ پاسخ

اروغ نمیزنند،سینه خس خس میکنه.تو دهنششیر برمیگرده گاهی بالا میارند گاهی نه،کاهش وزن ،سکسکه،گرفتگی بین

سوال های مرتبط

مامان امیر♡میران مامان امیر♡میران ۲ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان آریان مامان آریان ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان ابرا☁️☁️ مامان ابرا☁️☁️ ۱ سالگی
مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی
مامان هدی🧸 مامان هدی🧸 ۲ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان فرشته هام مامان فرشته هام ۲ سالگی
مامان یاسین و متین مامان یاسین و متین ۲ سالگی