۸ پاسخ

اخه توقعتون از بچه زیر دو سال چیه که دستتون هم روش بلند میکنید؟ خب بچه داری سخته فقط زایمان کردن نیست که، اینکه عصبی میشی والا همه میشن ولی مهم اینه خودتو کنترل کنی سر کسی که مظلومه و نمیتونه از خودش دفاع کنه و از همه مهم تر گناهی نداره و تو به این دنیا اوردیش تازه کتکشم میزنی خالی نکنی.جای تاسف داره چون ادم جگر گوششو نمیزنه

دیگت دستت ول شده مگر خودت نخوایی دیگه بزنیش

سلام عزیزم خدا قوت گلم فقط خواستم اینجا نظر خواستی بگم البته ک هر کس بهتر میدونه شما اینهمه عصبی بودن ی ریشه و مشکل دیگه هم داره فقط بچه نیس سعی کن مشکلاتت رو کم کن چیزایی ک آزارت میدن رو کم کن ی جوری باهاشون صلح کن ی چاره کن اعصابت یکم ارومتر شه بعدم بدون هیچ کس قدر تو واسه بچت خوب نیس بگذر چون اینروزا میگذرن محبت کن حوصله کن اونم بخدا یواش یواش رام میشا تغییر میکنه بازم میگم هیشکی تو نمیشی واسه اون ولی طفلی ها رو هرچقدر هم دعوا کنیم یا هر چی باز میان بغل ما

هیچکس جای تو اینکه زدیش قطعا کار خوبی نی اما واقعاااا خسته میشیم هرموقع خواستی دعواش کنی حرصت خالی شه بزن رو پای خودت بعد با قاطیعت بگو این کارت بد بود اما بچه رو نزن این دوران که داریم میگذرونیم درسته بزرگ شن یادشون میره اما روی روانشون تاثیر داره شاید مارم درست تربیت نکردن ک الان عصبیم هرچند اوضاع جامعه ام کم دخیل نیست

عزیزم حال دلت خوب نیست که انقدر زود عصبی میشی. به دلت برس. برای بچه هم هر وقت عصبی شدی. پشتت رو بکن به بچه. چندتا نفس عمیق بکش. با خودت تکرار کن. این فقط به بچه اس. این فقط یه بچه اس….

بچهرو میزنی؟ من نهایت اینقدر فشار عصبیم زیاد میشه قلبم درد میگیره بعد میفهمم اوضاع خطریه میزنم زیر گریه که فشار رد بشه

یه کش پول بندازدور مچ دستت هرموقعه فکر ازار دهنده،چیزایی ک عصبیت میکنه ،گریه بچه ات، لجبازیش هرچیزی دیدی داره میره رو اعصابت فوری کش رو بکش ولش کن، حواست میره ب درد کش پول دیگه اروم میشی، روانشناس بهم گفت خیلی تأثیر داره

منم مثل توام

سوال های مرتبط

مامان پسرم💗 مامان پسرم💗 ۲ سالگی
مامانا چيكار كنم به شدت عصبي شدم ديگه وقتي چند بار به پسرم ميگم نميشه ديگه عصبي ميشم داد ميزنم چون شبا خيلي خيلي عصبيم ميكنه صداي گريه ي برسام به شدت بلندو گوش خراشه همه ميگن شبا كه كلي بهونه ميگيره گريه ميكنه تا بالاخره راضي ميشه واسه خواب ميخوابه تا دو ساعت ميگذره پا ميشه انقدر لقد ميكوبه بهم تا بالاخره پا ميشم هرچي ميگم چي ميخواي اينو بدم اونو بدم فقط هوار ميزنه برقارو روشن كن روشن ميكنم ميگه راه برو منم اون موقع انقدر حالم بد ميشه احساس ميكنم مويي رگاي سرم داره پاره ميشه ديشب انقدر گريه كردو هوار زد انقدر راه بردمش كه از شدت سردرد خودم گريم گرفت هق هق ميكردم از گريه ي شديد من راضي شد دوباره خوابيد چون شبا با سر دردو فشار عصبي ميخوابم صبحم با سر درد بيدار ميشم باهاش بازي ميكنم ارومه منم ارومم وقتي شروع ميكنه لج بازي يا هي زورم ميكنه يه كاري و كنم ناخوداگاه داد ميزنم سرم نير ميكشه واقعا پشيمون ميشم همون لحظه واقعا نميدونم چيكار كنم خيلي ضعيف شدم خيلي😭😭