داروهای دکتر برای رفلاکس دخترم داده

تصویر
۳ پاسخ

کیدیزول اشغاله رفلاکس دخترمو بد تر کرد
پپسونید فاموتیدین خوبه عالیه ب دکترت بگو

۲سی سی

منم کیدیزول بهش میدم

سوال های مرتبط