سلام خانما آیا شما در هفته من نفخ دارین؟عادیه

۸ پاسخ

خداروشکر پس طبیعیه فکر کردم من مشکل جدی دارم😅

اره والا از اول تا الان تمومی نداره

من از اول تا الان دارم

والا با پمپ باد الان هیچ فرقی ندارم 😂

من از اول نفخ دارم تا الان دارم دیونه میشم دیگ

کلا امپراتور بادهام😂😂

آره من خیلی اذیتم

من تا کلییی وقت نفخ داشتم

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری