فرزند پروری شیرخشک

تصویر
۵ پاسخ

من دوستم آنلاین کارش
دوس داشتی پی ویش بدم باهاش صحبت کنی
همکاری با یه کمپانی سلامت محور
ببین خیلی خوب پیشرفت کرده خودمم تو فازشم برم توکاررر

منم آنلاین کار میکردم خرج خودم در میاوردم الان نزدیک بیست روزه یه گرون درآمد ندارم انصاف نیس واقعا.نون کسی رو آجر کردن خدا نعلت کنه فقط 😏

میتونم بپرسم ادمین بودید چقدر میگرفتید؟؟؟

منم تو اینستا پیج مزون پیراهن کودک داشتم الان بیکارم و پول کارگاهم هم مونده

این که نمی ارزه.

سوال های مرتبط

مامان عباس 👦 مامان عباس 👦 ۴ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی
مامان بهار نارنج مامان بهار نارنج ۴ سالگی
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۴ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی