۶ پاسخ

من بچه اولم رو با همون یه بار باردار شدم ولی الان ۱ساله اقدامم هنوز باردار نشدم

من با اولین اقدام باردار شدم اونم روز ۱۴ سیکل

آره من سه بار باردار شدم هر سه بار با یه بار اقدام باردار شدم

من دوبار اقدام داشتم ولی توهمون ماه اول اقدام باردار شدم

همه ب غیر ما😅

اره من ولی نمیدونم میمونه یا نه چون دکتر میگفت لقاح دیر تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی