خانوما من تستم مثبته همش خستم خابم حدس میزنید بچه چیه😁😁😁

۳ پاسخ

عزیزم خیلی زوده واسه اینکه بخوای بفهمی
با خستگی یا ویار نمیشه این چیزارو تشخیص داد😅

بدن با بدن فرق میکنه دیگ همیشه میگن بچه دختر باشه مادرهمیشه خستس وفلان ولی من سر پسرم اینجور بود انقد میخابیدما انگار کوه جابجا کردم

تازه اولشه چه عجله ای داری😂😂

سوال های مرتبط

آتی آتی قصد بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
mah mah قصد بارداری
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی
مامان .... مامان .... ۸ ماهگی
mah mah قصد بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی
مامان امید دوباره مامان امید دوباره هفته بیست‌وسوم بارداری