خانوما کی میگن باید سزارین شیم یا طبیعی ؟؟!

۴ پاسخ

هفته ۳۶ به بعد ولی تقریبا تقریبی مشخصه الان مثلا بمن گف سر بچه پایینه و شکم اولی احتمالا ۹۰ درصد طبیعی

من ۳۲هفته دکتورم گوفت میتونی طبیعی زایمان کنی چون سره بچه پاین اومده

در یک حاملگی طبیعی ۳۸ هفته به بعد زمان زایمان هست چه سزارین چه طبیعی

فکر کنم 36 هفته اینا

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی