۴ پاسخ

هفته ۳۶ میفرستن سونو

مگه واسه سزارینم معاینه میکنن

اهان مرسی گلم

عزیزم هفته ۳۶ یا ۳۷ به بعد هنوز خیلی زوده قربونت

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی