کی مشخص میشه که چجوری زایمان کنم

۳ پاسخ

اگر واژینیسموس داری که فکر نکنم کلا بتونی طبیعی زایمان کنی میتونی؟؟

خب از رو سونو که ببینن بچه بریچ هس یا سفالیک ..سفالیک باشه میگن طبیعی ..فک کنم ۳۶ هفته اینا

۳۶ هفتگی معاینه لگن میکنن

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی