زایمان طبیعی یا سزارین کی،مشخص میشه؟

۴ پاسخ

۳۶هفته ب بعد گلم

من بیست سوم
36 هفته یک روز میشم نوبت سونو دارم ببینم طبیعی ام یا سزارین سی هفته که عرضی بود بچم سزارین بودم 🥲

دیگ اگ بچت سفالیک طبیعی هستی فقط بچه بریچ باش سز میش

سوال منم هس ماه هفتم رفتم پیش دکترم گفته ماه هشتم بهت میگم بخاطر تعطیلی فعلا نرفتم نمیدونم دیگه صد درصد یا ن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد