۳۶هفته ب بعد گلم
من بیست سوم
36 هفته یک روز میشم نوبت سونو دارم ببینم طبیعی ام یا سزارین سی هفته که عرضی بود بچم سزارین بودم 🥲
دیگ اگ بچت سفالیک طبیعی هستی فقط بچه بریچ باش سز میش
سوال منم هس ماه هفتم رفتم پیش دکترم گفته ماه هشتم بهت میگم بخاطر تعطیلی فعلا نرفتم نمیدونم دیگه صد درصد یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.